www.wtfclanforum.fora.pl Forum Index
 FAQ   Search   Memberlist   Usergroups    Galleries   Register   Profile   Log in to check your private messages   Log in 

Hi to all
Goto page 1, 2  Next
 
Post new topic   Reply to topic    www.wtfclanforum.fora.pl Forum Index -> International Room
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Tito
Guest






PostPosted: Sun 0:19, 24 Apr 2011    Post subject: Hi to all

First of all im sending regards to all WTF clan from ]nWg[Tito. And i wish to all clan wesołych Świąt, lot of love, blessing, health, money and ofcourse many many kills Smile. Be good mates!
Back to top
Stiwmaister
Gothfather of Gangsta's!



Joined: 06 Nov 2007
Posts: 1301
Read: 0 topics

Warns: 0/5
Location: Olsztyn

PostPosted: Sun 0:52, 24 Apr 2011    Post subject:

Hi Tito! Im in shock when I saw wishes. Very pretty gesture. I also wish you happy Easter Holidays, wonderful moments with the family and many head shot's in AA Hyhy Cheers!
Back to top
View user's profile
leon_zg
General



Joined: 07 Nov 2007
Posts: 700
Read: 1 topic

Warns: 0/5
Location: zielona góra

PostPosted: Sun 9:35, 24 Apr 2011    Post subject:

Također ľelim Vam sretan Boľić, lijepe trenutke tajanstvena djevojka iz poljske koji ste mi rekli, a najviąe od svega zdravlja ...
Back to top
View user's profile
Tito
Guest






PostPosted: Mon 0:46, 25 Apr 2011    Post subject:

Well yeah ofc i wished to all clan all best, coz every night we play together on our server. Stay good guys and see ya on our server.
PS if anyone use facebook i can add him to our americas army group what we made Smile.
Back to top
Guest







PostPosted: Tue 0:09, 26 Apr 2011    Post subject:

hey guys... best regards from firefly aka angry admin... Very Happy

happy easter with some delay.. im in game now.. post to u later!!!
Back to top
leon_zg
General



Joined: 07 Nov 2007
Posts: 700
Read: 1 topic

Warns: 0/5
Location: zielona góra

PostPosted: Tue 10:51, 26 Apr 2011    Post subject:

hello angry admin aka sherlock holmes...thx for wishes...i wish you more hapiness...i hope that your wife someday stop be dangerous for you:)
Back to top
View user's profile
leon_zg
General



Joined: 07 Nov 2007
Posts: 700
Read: 1 topic

Warns: 0/5
Location: zielona góra

PostPosted: Tue 11:14, 26 Apr 2011    Post subject:

im register on facebok so tell me how find americas army group...
Back to top
View user's profile
Guest







PostPosted: Tue 14:38, 26 Apr 2011    Post subject:

leon_zg wrote:
im register on facebok so tell me how find americas army group...


as this group is closed (someone must add you) give me your name on facebook and ill add you to the group....

WTF ADMIN ACTIVATE MY ACC... I DONT WANNA BE GUEST HERE!!!

best regards,

FiReFlY
Back to top
Stiwmaister
Gothfather of Gangsta's!



Joined: 06 Nov 2007
Posts: 1301
Read: 0 topics

Warns: 0/5
Location: Olsztyn

PostPosted: Tue 15:24, 26 Apr 2011    Post subject:

Anonymous wrote:
WTF ADMIN ACTIVATE MY ACC... I DONT WANNA BE GUEST HERE!!!

be patient
Back to top
View user's profile
leon_zg
General



Joined: 07 Nov 2007
Posts: 700
Read: 1 topic

Warns: 0/5
Location: zielona góra

PostPosted: Tue 15:32, 26 Apr 2011    Post subject:

admin that forum is not active player,so we need some time...thx fot patience
FOR TITO:
first name-mariusz
second name-leon
Back to top
View user's profile
cacioc
Sergeant Major



Joined: 29 Jun 2010
Posts: 131
Read: 0 topics

Warns: 0/5
Location: Portugal

PostPosted: Tue 15:46, 26 Apr 2011    Post subject:

my nome on facebook is:dumitru simion for who want to add me TITO add me on the grup to thx
Back to top
View user's profile
leon_zg
General



Joined: 07 Nov 2007
Posts: 700
Read: 1 topic

Warns: 0/5
Location: zielona góra

PostPosted: Tue 15:51, 26 Apr 2011    Post subject:

rgr that...i need make settings in my acc nad then i start add ppl...
Back to top
View user's profile
Tito
Guest






PostPosted: Tue 17:42, 26 Apr 2011    Post subject:

ok guys i want add u for friends but only problem is i found few maruisz on facebook and few dumitru. so here it is my facebook link and feel free to add me. Best regards for all from Tito!
Back to top
Tito
Guest






PostPosted: Tue 17:43, 26 Apr 2011    Post subject:

dam i cant put a link here so copy this name:
Tihomir Tito Ivanić
Back to top
Guest







PostPosted: Tue 21:22, 26 Apr 2011    Post subject:

K... if u dont have admin.. i can be your admin Very Happy .... u can pay me in beer Very Happy ...

well to make an official introduction:
My name is Sanjin S.
born in 1982
Country of origin Bosnia
Country that im livin in Croatia
ingame nick ]nWg[FiReFlY (one of 17accs i have)
As most of u knows im pissed off admin on Balkan Boy's playground... i respect you WTF guys as i know u from a long time (atleast as long as i can remember but it doesnt matter) ... U will be allways welcome to our server and enjoy protection as Clan friends and i enjoy everytime we play together... especially when leon is on my TS while u guys think he doesnt use TS Very Happy Razz .....

Few days ago one of your member joined our server and started accusing and insulting nWg members and admin (me).. I warned him few time but he won't stop and even get more aggresive... usually i dont care about this and player gets permanent ban.. but this was WTF member ....

To get story straight nWg have 26 active members + friends (LuDi, Brutal, CTN, OTPISANI etc) so we cant be on same side.. but cause of different teames we are divided to different channels on TS.. u can join whenever u like to play with us...

Anyway [WTF]Headii didnt get permanent ban only cause of leon and few more guys i respect from WTF .. but next time.. any player willing of INSULTING will be permanently banned..

Im not enjoying this, but im one of the youngest member in my clan which means other older guys dont need to listen some childish crap on their own server... Leon can backup my story as he was there when it happened... i don't want u to sanction him or i don't know what.. just inform your members that they can feel welcome to join our server whenever they want ( 213.149.60.34 Balkan Boy's playground) and our TS3 ( IP: 188.138.121.24 Port:3989 pass: xxxx ) enjoy and play....

Best regards,

FiReFlY
Back to top
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    www.wtfclanforum.fora.pl Forum Index -> International Room All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Soft.
Regulamin